مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-11اجتماعي

انس دانش آموزان اشکنان با طبیعت 


با مشارکت و همراهی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد برنامه درختکاری دانش آموزان و انس با طبیعت در شهر اشکنان برگزار شد.

- ایسنا/فارس با مشارکت و همراهی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد برنامه درختکاری دانش آموزان و انس با طبیعت در شهر اشکنان برگزار شد.

رییس محیط زیست شهرستان لامرد امروز، 20 آذرماه در حاشیه این برنامه با تأکید بر اینکه آموزش دانش آموزان و انس با طبیعت از آموزه های ضروری است که باید از دوران آموزش ابتدایی صورت گیرد، افزود: در این برنامه که مورد توجه رییس و مسئولان آموزش و پرورش شهر اشکنان قرار گرفت، برای آموزش بیشتر در مدارس و تعاملات بهتر برنامه ریزی هایی انجام شد.

حمزه برومندفر با بیان اینکه انس با طبیعت و کاشت درخت بر آینده دانش آموزان تاثیرگذار است، گفت: تشکل های دانش آموزی از ظرفیت مناسب برای درختکاری برخوردار هستند و در این مسیر می‎توانند کمک کننده باشند.

وی تصریح کرد: بحث ارتباط با طبیعت و مخلوقات در قرآن ترسیم شده است، بنابراین درخت عنصری است که با زندگی انسان عجین شده و همچنین در ادبیات درخت و آب مایه حیات هستند.

برومندفر یادآور شد: سند برنامه درسی ملی و سند تحول بنیادین عناصر و ارتباطات چندگانه ای را مطرح کرده اند که در ارتباط با خدا و مخلوق دیده می شود، بنابراین باید به گونه ای تربیت صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس دانش آموزان اشکنان با طبیعت 

انس دانش آموزان اشکنان با طبیعت